سیمرغ | پورتال سلامت،سبک زندگی، سرگرمی،فرهنگی،تفریحی

سیمرغ | سلامت،سبک زندگی، سرگرمی،فرهنگی،تفریحی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز عکسهای عکسهای جدید و پشت صحنه سریال قورباغه و قناری

عکسهای جدید و پشت صحنه سریال قورباغه و قناری امروز در سایت کافه سون.نت ببینید”عکسهای جدید و پشت صحنه سریال قورباغه و قناری” سریال قورباغه و قناری را مهدی فخیم‌زاده کارگردانی می‌کند . وی در این سریال که موضوعی پلیسی دارد نقش‌های ناصر پاپتی و سرهنگ نصراللهی را نیز بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال ‌می‌توان به حبیب دهقان‌نسب، شقایق فراهانی، رامین راستاد، گلنازخالصی ، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد و محمد صادقی اشاره کرد. این سریال را حبیب‌الله‌کاسه ساز تهیه می‌کند و فیلمنامه آن را حسین تراب‌نژاد نوشته است. قصه این سریال درباره عملیات ویژه و فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

ghorbage and ghanari

عکس های سریال قورباغه و قناری به زودی در سایت کافه سون.نت سرهنگ نصراللهی باید به‌جای ناصر پاپتی درمیان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژ‌ه‌ای را به سرانجام برساند.

  به گزارش خبرگزاری فارس، سریال پلیسی قورباغه و قناری به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز از تولیدات جدید شبکه یک سیما است که با همکاری نیروی انتظامی تهیه شده است و در عید نوروز امسال از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. سریال طنز و پلیسی قورباغه و قناری با هدف نحوه پیشگیری و برخورد باعاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها درخصوص چگونگی نفوذتولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است. در داستان سریال قورباغه و قناری آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیرمی شوند.همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با موادمخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمدخانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفراز آن اطلاع دارند. سریال قورباغه و قناری مردادماه امسال باحضور سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در لوکیشنی در جاده مخصوص کرج وکارخانه ارج کلید خورد. مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریباکوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی،حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، سانازبندانی ومحمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار